Conștienți de temerile viitorilor noștri clienti vis-à-vis de profesionalismul și buna-credintă a personalului în domeniul auto,  încărcați cu un bagaj de experiențe neplăcute în ceea ce privește serviciile oferite în unele service-uri auto, am decis să combatem aceste probleme prin a oferi soluții și transparența în ceea ce privește:

  • Neînlocuirea consumabilelor

    Schimbul filtrelor de aer, ulei si combustibil este operațiunea care îi aduce pe cei mai mulți client in service-urile auto. La această operațiune sunt semnalate și cele mai multe nereguli : filtrele nu sunt înlocuite deși pe fișa de revizie acestea apar a fi. Filtrele vechi sunt “curățate” și montate la locul lor, acțiune care poate conduce la compromiterea motorului.Paguba începe de la 300 lei (prețul filtrelor) și poate ajunge la cateva mii de lei.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    Ne angajăm să returnăm clientului filtrele vechi.
    În cadrul atelierului operațiunea de înlocuire a consumabilelor poate fi urmărită din sala de așteptare sau accesând online camerele de supraveghere.

  • Nu se montează piesa adusă de client

    Mulți clienți preferă să-și aducă personal consumabilele pentru a se asigura că ele vor fi înlocuite. Uneori și această varianta se poate dovedi păguboasă: mecanicii păstrează piesele noi și le înlocuiesc cu altele, deseori la mâna a doua, pe care le montează pe mașina dvoastră

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    Marcați discret aceste piese sau notați seriile lor de identificare. Verificați-le imediat după ieşirea din service.

    Ne anagajăm să returnăm clientului piesele vechi ( excepție fac cele solicitate de producători în vederea recondiționării)

  • Nu se schimbă, de fapt, uleiul

    O practică mai puțin răspândită dar reală este înlocuirea doar parțială a uleiului vechi cu cel nou adus de client și păstrarea, de către mecanici, a  cantității rămase.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    În atelierul nostru puteți vizualiza, din sala de așteptare, toate operațiunile efectuate de mecanicii noștri sau accesând camerele de supraveghere printr-un link privat.

    .

  • Cauza reală a problemelor autovehiculului nu se identifică din primul moment

    Diagnosticrea incorectă a cauzei problemelor mașinii reprezintă una din cele mai costisitoare greșeli. Multe service-uri rezolvă problemele în două etape: în prima, vă înlocuiesc doar anumite piese, considerând că asta e suficient. Evident, problemele reapar foarte repede, iar la a doua vizită în service vi se şi repară, dar numai după ce ați scos deja din buzunar mai mulţi bani.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    Ne asumăm răspunderea pentru indentificarea incorectă a problemelor mașinii dvoastră și vă vom oferi variante compensatorii pentru piesele si manopera facturată.

  • Plimbări cu maşina clientului pentu a „testa” modificările făcute

    În urma modificărilor aduse, se recomandă testarea mașinii pentru a se observa dacă au intervenit modificări în comportarea acesteia ca urmare a unor intervenții la motor sau trenul de rulare. Din nefericire, uneori , aceste teste durează excesiv de mult sau sunt facute cu “talpa la podea”.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    La preluarea mașinii dvoastră se va întocmi o fișă de service care va conține informații precum  starea estetică, număr de kilometri, serie șasiu. Orice drive test se va efectua numai cu acordul scris al clientului.

  • Sunt recomandate operaţiuni de servisare inutile

    Multe service-uri vă recomandă operaţiuni de servisare inutile, pe care le adaugă pentru „a fi siguri” că rezolvă problema. Este, dacă vreţi, exact inversul situaţiei de la punctul 4. Veniti pentru a rezolva o bătaie la motor, aflati că maşina are tot felul de probleme, una mai gravă ca alta. În lipsa unor cunoștințe tehnice veți  muşca momeala, pentru că, nu vreți să pățiți ceva grav.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    Conștienți de costurile ridicate ale întreținerii unei mașini vă vom explica clar și detaliat de ce este necesară fiecare din operațiunile de servisare propuse. Dvoastră veți decide care din aceste operațiuni le aprobați, în cunoștință de cauză asupra riscurilor implicate.

  • Factura este “umflată” cu piese la suprapreţ

    Una dintre cele mai utilizate metode de înșelăciune este umflarea preţurilor pieselor comandate chiar de către service. Unele service-uri chiar impun faptul ca aceste piese să fie comandate prin intermediul lor. Vorbim uneori şi de preţuri duble faţă de ce ați putea comanda singur.

    SOLUȚIA NOASTRĂ:

    După constatarea problemelor apărute veți fi informat cu privire la piesele care trebuie înlocuite și costul manoperei pentru lucrarea respectivă. Dvostră veți decide dacă comandați piesele prin compania noastră  sau  le achiziționați dvoastră. Ne vom strădui să vă oferim cele mai bune prețuri la piese și manoperă pentru a putea salva bani, timp, energie și multă bătaie de cap.